پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان

وبگاه شخصی
http://s4.picofile.com/file/8170924726/headernew139312bbb.jpg
هفته های زوج ترم تحصیلی
  • از 23 تا 29 مهر 1401
  • هفته چهارم ترم تحصیلی
  • رویدادها
  • (براي بزرگنمايي روي تصوير كليك نماييد)
  • (براي بزرگنمايي روي تصوير كليك نماييد)
  • (براي بزرگنمايي روي تصوير كليك نماييد)
  • (براي بزرگنمايي روي تصوير كليك نماييد)
  • (براي بزرگنمايي روي تصوير كليك نماييد)
  • سامانه آموزش مجازي
  • لينك ورود به سامانه آموزش مجازي دانشگاه آزاد اسلامي واحد زاهدان
  • برنامه نيمسال اول 1401
  • برنامه برگزاري كلاس ها و ساعات مشاوره در نيمسال اول سال تحصيلي 1401
  • شما گفته اید . . .
    • ۴ آذر ۰۱، ۲۱:۰۳ - پرنیا محمدزمانی
      docear
    • ۲ آذر ۰۱، ۲۰:۱۳ - امیرحسین سالاری
      MONDELEY
    • ۲ آذر ۰۱، ۲۰:۱۰ - امیرحسین سالاری
      GRAMMARIY
    • ۲۳ آبان ۰۱، ۲۱:۱۳ - عبدالباسط بیابانی
      kbibtex

    به اطلاع آن دسته از دانشجویان محترم مقطع کارشناسی ارشد که در ترم گذشته با اینجانب درس داشته اند می رساند، نظر به اتمام فرصت تحویل پروژه دانشجویان، آخرین وضعیت تحویل پروژه و نمره دروس بهره برداری پیشرفته و دینامیک به شرح ذیل می باشد: لازم به ذکر است دانشجویان محترم به منظور تغییر در نمره خود صرفا از طریق ارائه شبیه سازی و یا نگارش  پیش نویس مقاله و یا ثبت مقاله اقدام نمایند و از انجام سفارشات، واسطه و در خواست ارفاق و ... جدا خودداری نمایند که نمره ای تغییر نخواهد کرد. بدیهی است در صورت عدم اقدام دانشجو تا 20 مردادماه، همین نمره عینا در وبسایت دانشکده ثبت خواهد شد.



    تمامی نمرات به صورت نهایی بر روی وبسایت دانشکده منتشر شد.












    دانشجویان محترم به نکات ذیل توجه فرمایند:

    1- دانشجویان می توانند نظرات و انتقادات خود را در بخش نظرات همین مطلب منتشر نمایند تا در اسرع وقت پاسخ داده شود.

    2- مهلت تحویل پروژه به اتمام رسیده و به فایل هایی که از این به بعد تحویل گردیده و یا به ایمیل اینجانب ارسال گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

    3- تنها پارامتری که می تواند باعث تغییر در نمره شما گردد(به جز گزارشاتی که در حال بررسی می باشد) تالیف مقاله است. از این رو تمامی دانشجویان (چه آنها که نسبت به ارائه پروژه خود در کلاس اقدام نموده اند و چه آنها که اقدام ننموده اند) می توانند برای تالیف مقاله و تبدیل پروژه خود به مقاله اقدام نمایند تا از نمره اضافی آن بهره مند گردند. حداکثر زمان ارائه مقاله برای این دانشجویان 15 مردادماه می باشد.

    4- لازم به ذکر است که نمرات اعلام شده فوق پس از بررسی گزارشات 800 و 8000 کلمه ای در همین پست به روز رسانی خواهد شد.

    5- عبارت بررسی مجدد به معنی آن است که دانشجو نسخه پرینت شده گزارش 800 کلمه ای خود را مجدد تحویل داده و خواسته تا بررسی شود.

    6- دانشجویانی که پروژه خود را در کلاس ارائه ننموده اند و یا گزارش 800 کلمه ای را تحویل نداده باشند به ازای هر کدام نیم نمره از نمره پروژه آنها کسر گردیده است.


    تذکرات خیلی مهم:
    1- برخی از دانشجویان برای به انجام رساندن پروژه خود از دیگران کمک گرفته اند، که مشکلی ندارد، اما متاسفانه به نظر می رسد برخی از دانشجویان انجام پروژه خود را کاملا به شخص دیگری واگذار نموده اند که این موضوع خلاف اخلاق علمی بوده و در حال بررسی می باشد. در صورتی که صحت این موضوع تایید گردد. نمره پروژه دانشجو به طور کامل حذف گردیده و صرفا نمره برگ پایان ترم برای وی ثبت خواهد شد.
    2- برخی از دانشجویان در تحویل CD پروژه هایی که در سری دوم تحویل نموده اند، بی دقت عمل نموده و CD خالی تحویل داده اند. که همان نمره مربوط به تحویل CD قبلی برای ایشان ثبت گردیده است.
    3- برخی از دانشجویان در تحویل گزارش 8000 کلمه ای در بین صفحات پرینت شده اقدام به گذاشتن چندین برگ کاملا سفید نموده اند، که اینجانب فرض بر خطا پرینتر گذاشته ام، خاطر نشان می سازد تمامی گزارشات تحویلی خط به خط مطالعه می شود و نمره وزنی و حجمی (براساس وزن و حجم پروژه تحویلی) به کسی داده نخواهد شد.
    4- دانشجویان محترمی که محتوای گزارش 8000 کلمه ای آنها با محتوای گزارش 800 کلمه ای آنها بی ارتباط بوده، گزارش 8000 کلمه آنها رد شده است.
    5- دانشجویانی که با رد گزارش 8000 کلمه نتوانسته اند حد نمره قبولی را اخذ کنند لازم است ضمن توضیح بابت این اقدام ناشایست که باعث عدم اعتماد بین اینجانب و دانشجویان گردیده اقدام به ارائه یک مقاله پذیرش شده نمایند تا نمره قبولی 12 را اخذ نمایند.
    موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۶

    نظرات  (۲)

    ۰۹ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۱۴ دانشجونیایی
    خودمونیم چه درسیایی بودند دوترم (بهمن وتابستان)درگیرشون شدیم.تاآخرنجات حاصل شد.
    ۰۳ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۴۸ مبصرچهازساله
    استاد دینامیک از16 و بهره برداری از 20 یعنی نمرات بهره برداری از26نمره!!!!!؟
    پاسخ:
    سلام علیکم
    این نمره بندی به سطح سوالات و دروس وابسته بوده، ضمن اینکه دینامیک هم از 22 بوده است. لازم به ذکر است که منظور از عدالت برابری و یکسان بودن نیست، بلکه در نظر گرفتن میزان سختی درس، سوالات و غیره می باشد که با در نظر گرفتن این موارد این تصمیم گرفته شده است.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی