پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان

وبگاه شخصی
http://s4.picofile.com/file/8170924726/headernew139312bbb.jpg
هفته های زوج ترم تحصیلی
  • از 23 تا 29 مهر 1401
  • هفته چهارم ترم تحصیلی
  • رویدادها
  • (براي بزرگنمايي روي تصوير كليك نماييد)
  • (براي بزرگنمايي روي تصوير كليك نماييد)
  • (براي بزرگنمايي روي تصوير كليك نماييد)
  • (براي بزرگنمايي روي تصوير كليك نماييد)
  • (براي بزرگنمايي روي تصوير كليك نماييد)
  • سامانه آموزش مجازي
  • لينك ورود به سامانه آموزش مجازي دانشگاه آزاد اسلامي واحد زاهدان
  • برنامه نيمسال اول 1401
  • برنامه برگزاري كلاس ها و ساعات مشاوره در نيمسال اول سال تحصيلي 1401
  • شما گفته اید . . .
    • ۴ آذر ۰۱، ۲۱:۰۳ - پرنیا محمدزمانی
      docear
    • ۲ آذر ۰۱، ۲۰:۱۳ - امیرحسین سالاری
      MONDELEY
    • ۲ آذر ۰۱، ۲۰:۱۰ - امیرحسین سالاری
      GRAMMARIY
    • ۲۳ آبان ۰۱، ۲۱:۱۳ - عبدالباسط بیابانی
      kbibtex

    مراحل انجام پروژه درسی دانشجویان کارشناسی ارشد

    چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۰۰ ق.ظ

    به اطلاع دانشجویان محترم مقطع کارشناسی ارشد می رساند به منظور شفاف سازی نمره پروژه، معیارهای نمره دهی به شرح ذیل اعلام می گردد:


    1- انتخاب مقاله مناسب از بین مقالات ارائه شده در وبلاگ

    با توجه به عدم دسترسی تمام دانشجویان به منابع لاتین، به منظور سهولت دسترسی دانشجویان تعدادی از مقالات مرتبط با هر عنوان درسی در همین وبلاگ باگذاری خواهد شد که دانشجویان محترم با دانلود مقالات مربوطه و مطالعه آنها علاوه بر اطلاع از آخرین پژوهش های انجام گرفته،  یک مقاله مرجع را انتخاب می نمایند. (نحوه انتخاب و دانلود مقاله در مطالب منتشر شده بعدی به اطلاع دانشجویان خواهد رسید)

     

    2- تحویل گزارش 800 کلمه ای :    1 نمره(از 20 نمره ارزیابی)     (هفته چهارم ترم تحصیلی)

    پس از انتخاب از انتخاب مقاله، دانشجو می بایست نسبت به ترجمه و واکاوی مقاله خود اقدام نموده و گزارشی حداقل 600 کلمه تا حداکثر 900 کلمه از کلیات کار انجام شده در مقاله را تهیه به همراه یک لیست که در آن نقاط قوت، نقاط ضعف و پیشنهادات مربوط به بهتر شدن مقاله ذکر شده است تدوین نماید. دانشجو لازم است به دقت مقاله انتخاب شده را مورد مطالعه قرار داده و سپس اقدام به یک خلاصه نویسی از آن نماید. بدیهی است تحویل ترجمه مقاله؛ تحویل ترجمه چکیده مقاله، تحویل ترجمه مقدمه مقاله و ... برای این بخش نمره ای در بر نخواهد داشت. بلکه باید خلاصه نوشته شده در عین اختصار محتوای مقاله را نیز منتقل کند.  علاوه بر این در تحویل گزارش 800 کلمه باید نکات نگارشی به دقت رعایت گردیده و یک نسخه پرینت شده از گزارش در زمان ذکر شده تحویل گردد. بدیهی است دانشجویانی که گزارش 800 کلمه ای را در موعد مقرر تحویل ندهند هیچ نمره ای از این بخش نخواهند گرفت.

    - دانشجویانی که در موعد مقرر گزارش 800 کلمه ای را تحویل نداده اند می بایست در زمان تحویل گزارش پایان ترم این گزارش را نیز تحویل دهند. این گزارش به دلیل تحویل در زمان خارج از موعد مقرر نمره ای برای دانشجو ندارد اما در صورت عدم تحویل این گزارش 1 نمره از ارزیابی آنها کم خواهد شد.


    3- تحویل گزارش 8000 کلمه ای: 2 نمره(از 20 نمره ارزیابی)    (هفته نهم ترم تحصیلی به بعد)

    در این مدر این مرحله دانشجو می بایست با شناخت کسب شده از مقاله اصلی حداقل 5 مقاله در راستا مقاله اصلی خود با توجه به نقاط ضعف و پیشنهادات خود انتخاب نموده و در قالب یک گزارش مروری حداقل 8000 کلمه ای  پیوسته تهیه نماید. محدودیتی به لحاظ انتخاب این مقالات برای دانشجو وجود ندارد، اما کیفیت مقالات دیگر انتخاب شده بر کیفیت نمره دانشجو در این بخش تاثیرگذار خواهد بود. اینکه مقالات صرفا ترجمه شده و به صورت جداگانه به تحویل گردد و یا اینکه چند مقاله فارسی به صورت مستقل از هم تحویل شود، هیچ نمره ای برای دانشجو نخواهد داشت، بلکه گزارش باید با به صورت مجتمع شده مقالات و در یک قالب مدون به صورت تایپ شده تحویل گردد. مطابق گزارش 800 کلمه ای این گزارش نیز هم به لحاظ محتوا و هم به لحاظ نگارشی مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت و  نمره آن پس از بررسی اعلام خواهد شد.

    4- ارائه پروژه در کلاس: 1 نمره (از 20 نمره ارزیابی)      (زمان ارائه از هفته دهم ترم تحصیلی تا آخرین جلسه برگزاری)

    تمامی دانشجویان می بایست نتیجه کارهای تحقیقاتی خود را در قالب یک ارائه حضوری در کلاس مطرح نمایند.-فایل مربوط به ارائه نباید بیشتر از 30 اسلاید بوده و مدت زمان ارائه برای هر دانشجو 15 تا 20 دقیقه خواهد بود. تمامی اسلایدها باید داره شماره گذاری دو بخشی بوده و اسلایدها بیشتر به صورت بلوک دیاگرام باشد. در صورت عدم ارائه پروژه در کلاس، هیچ نمره ای به دانشجو تعلق نخواهد گرفت. دانشجویانی که در کلاس پروژه خود را ارائه نکرده باشند ولی CD و نسخه پرینت شده را به صورت کامل تحویل داده باشند با کسر یک نمره از نمره ارزیابی آنها مواجه خواهند شد. اما در صورت ارائه مقاله این نمره از آنها کسر نخواهد شد. الزاما به دانشجو که فایل خود را ارائه دهد نمره ای تعلق نخواهد گرفت و امکان رد ارائه دانشجو نیز وجود دارد. همانطور که در دو مرحله قبلی امکان رد گزارشات تحویل شده وجود دارد.

    در زمان اراده دانشجو لازم است تا گزارش های تحویل شده را در قالب یک CD دارای قاب که بر روی قاب آن مشخصات دانشجو و نام پروژه وی درج گردیده است تحویل نماید. بر روی CD تحویلی می بایست فایل DOC و PDF مربوطه به گزارشات + فایل PPT ارائه دانشجو + فایل شبیه سازی مقاله (در صورت وجود) و همچنین مراجع لاتین و فارسی مورد استفاده درج شده باشد.


    5- شبیه سازی پروژه: - اختیاری می باشد -  1 نمره (اضافه بر 20 نمره ارزیابی) (زمان تحویل تا روز برگزاری آزمون پایان ترم می باشد)
    این بخش از پروژه اختیاری بوده و در صورتی که دانشجو بتواند پروژه خود را شبیه سازی نماید به وی تعلق خواهد گرفت.


    6- ارائه مقاله: - اختیاری می باشد -  2 نمره (اضافه بر 20 نمره ارزیابی)  (زمان تحویل تا روز برگزاری آزمون پایان ترم می باشد)

    دانشجو به منظور ارائه مقاله تا 30 دی ماه فرصت دارد.



    دانشجویان در صورت داشتن هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد می توانند در بخش نظرات همین مطلب اعلام نمایند تا مورد بررسی قرار گیرد.

    موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۴

    نظرات  (۲)

    ۱۴ مهر ۹۵ ، ۱۲:۱۷ دانشگاه آزادی
    سلام یعنی چی من هردودرس دارم برای هردرس جداگانه باید انجام بدم؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام 
    بله، دو درس یا یک نفر اخذ نموده اید، اما قرار نیست که برای هر دو درس یک نمره ثبت گردد، بلکه قرار است دو نمره برای هر درس به صورت جداگانه برای شما ثبت گردد. لذا باید برای هر درس به صورت جداگانه پروژه انتخاب نمایید.

    موفق باشید
    ۱۴ مهر ۹۵ ، ۱۱:۴۳ عاشق امام حسین
    استادسنگین است ، سنگی به مابده تاتوان پرتابش راداشته باشیم.
    پاسخ:
    سلام
    پروژه این ترم با توجه به کوتاه بودن ترم نسبت به ترم گذشته سبک تر شده است. می توانید از لینک ذیل مراحل انجام پروژه ترم قبل را مطالعه نمایید.
    http://mhassannia.blog.ir/1394/11/30-1
    موفق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی